אסטרטגיות ל בלאק גק

המדריך לזכייה הגדולה

יסודות הבלאק גק

בלאק-ג'ק הוא משחק קלפים שבו המטרה היא לקבל שווי יד של 21 או כמה שיותר קרוב אליו מבלי לעבור אותו(כולל 21). לכל קלף יש ערך. קלפים ממוספרים ששווים את הערך הנקוב שלהם,בעוד שקלפים פתוחים (מלך,מלכה ונסיך) שווים 10. אסים ששווים 1 או 11, תלוי איזה ערך מתאים יותר עבור היד. המשחק משוחק נגד הדילר, ומטרתו של השחקן היא לנצח את ידו של הדילר.
במאמר זה נחקור את כל אסטרטגיות בלאק גק שבעזרתם אפשר להגדיל את סיכויי הרווח.​

אסטרטגיות לבלאק גק בסיסיות

אסטרטגיית בלאק-ג'ק בסיסית, היא מערכת של כללים שמכתיבים כיצד השחקן צריך לשחק בהתחשב במצב נתון. האסטרטגיה מבוססת על הסתברויות מתמטיות ונועדה לעזור לשחקן לקבל את ההחלטות הטובות ביותר.

האסטרטגיה הבסיסית כוללת מכה(Hit), עמידה(Stand), הכפלה(Double) או פיצול(Split). זוגות על סמך ידו של השחקן והקלף העליון של הדילר. לדוגמה, אם הכרטיס העליון של הדילר הוא 2 עד 6, השחקן צריך לעמוד על 12. מדוע? מכיוון שהדילר בחסרון הסתברותי. לעומת זאת, אם הקלף העליון של הדילר הוא 7 עם אס, השחקן צריך להכות עד שיש לו 17  ומעלה. יצרנו במיוחד בשבילכם טבלת אסטרטגיה בשביל להגדיל את סיכויי הזכייה. מומלץ לשנן!

בלאק-ג'ק טבלה
טבלת אסטרטגיה לבלאק-ג'ק
Blackjack

ספירת קלפים

ספירת קלפים היא אסטרטגיה פופולרית המתבצעת ע”י חישוב הסתברויות. אסטרטגיה זו, משמשת שחקני בלאק ג’ק מנוסים כדי להשיג יתרון על הבית. הרעיון הבסיסי מאחורי ספירת הקלפים הוא לעקוב אחר הקלפים שחולקו. לאחר מכן, ניתן להשתמש במידע כדי לקבל החלטות מושכלות.

המטרה של ספירת הקלפים היא לקבוע אם הקלפים הנותרים בחפיסה גבוהים או נמוכים. כך, ניתן להתאים את גודל ההימור בהתאם. אם בחפיסה נותרו עוד קלפים גבוהים, יש סיכוי גבוה יותר שהשחקן יקבל יד חזקה ועליו להגדיל את ההימור שלו. לעומת זאת, אם בחפיסה נותרו עוד קלפים נמוכים, השחקן צריך להקטין את ההימור שלו.

פיצול זוגות

פיצול זוגות היא אסטרטגיית בלאק ג'ק פופולרית נוספת, היכולה להגדיל את סיכויי הזכייה. כאשר השחקן מקבל זוג, הוא יכול לפצל את הקלפים לשתי ידיים נפרדות ולקבל קלף נוסף עבור כל יד. כעת, לשחקן יש פוטנציאל ליצור שתי ידיים חזקות במקום אחת. צריך לקחת בחשבון שברגע שמפצלים, ניתן להפסיד יותר.

חשוב לזכור שלא צריך לפצל את כל הזוגות. לדוגמה, בדרך כלל זה לא רעיון טוב לפצל זוג של 10, מכיוון שלשחקן יש כבר יד חזקה. בנוסף, בחלק מבתי הקזינו יש כללים המגבילים את מספר הפעמים ששחקן יכול לפצל זוג או להכפיל.

 

לסיכום

בלאק ג'ק הוא משחק של מיומנות ומזל, ועם האסטרטגיות הנכונות, אפשר להגדיל את הסיכויים לזכות. אסטרטגיית בלאק ג'ק בסיסית היא מקום מצוין להתחיל בו! היא יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בכל מצב. זוגות, ספירת קלפים ופיצול הם אסטרטגיות נוספות שיכולות להיות יעילות, אך הן דורשות תרגול ומיומנות. 

אם ברצונך להתחיל לשחק בלאק-ג'ק באינטרנט על כסף אמיתי, מומלץ ליצור קשר עם סוכן הימורים.הוא זה שייתן שירות כולל ומענה ויקשר אותך לאתרי ההימורים.

אם עדיין אין לך סוכן, לחץ על כפתור הוואטספ המופיע מטה ומיד תקושר לסוכן הימורים. סוכני ההימורים מטעם האתר מקצועיים ואמינים שנבדקו ע"י צוות "הג'וקר".

רוצה לקבל מידע מסוכן הימורים?

לחצ/י על הכפתור לקבלת עזרה